utorak, 8. siječnja 2013.

marketing course market maker

Internet oglašavanja ! Online oglašavanje najbrže je rastući segment oglašivačke industrije s dvadeset i pet % rastom godišnje što je pet puta više od prosječnog recentnog godišnjeg rasta zajedno svih medija Prema analitičarskim procjenama usmjereno na Internet je globalno oko šest do sedam posto oglašavanja Internetski Google divovi YouTube njegov te potom Yahoo i MySpace usmjereni redom su ciljanog oglašavanja na razvoj i radi prihoda poticanja rasta . Web oglašavanja povijest ! Jedan od oblika ranih Web oglašavanja dodavanje banera je bilo Tisuću devetsto devedeset i četvrte su se oni prvi put pojavili na HotWired's Web stranici koja je on-line verzija časopisa Magazine Wired Postavljanje banera oglašavajućih loga i oglasnih smještenih ploča na Web stranicama zakupljeno je od oglašivača strane pa pomaže povećanju prihoda i stranice Mnoge stranice komercijalne oglašivački prostor prodaju te bi svoje postojanje financirale Cijena oglašavanja putem banera se bazira često plaćanja na temelju po kliku na baner postotku korisnika odnosno koji na baner kliknu te odu na oglašivačevu stranicu Izračunava se cijena marketing items da se broj ljudi podijeli tako koji su kliknuli na baner s banerom koji je broj ljudi vidjelo Na primjer, ako je 500 ljudi vidjelo baner a samo petero kliknulo kako bi posjetilo stranicu oglašivačevu odnos je jedan posto Što je viši odnos više novca stranica dobiva od oglašivačkog prostora Kada je baneru animacija dodana klikanja na baner postotak raste ! Oglašavanje u Hrvatskoj U Hrvatskoj postoji trenutno više od milijun i tristo tisuća registriranih Internet korisnika a taj broj je u stalnom porastu Sve više tvrtki Internet koriste kao mjesto oglašavanja predstavljanja proizvoda svojih i usluga te kao medij za komunikaciju s korisnicima U praksi dokazano je da se dobro glasom oblikovanim marketing magazine na dobro posjećenoj i odabranoj web stranici postići može dvadeset do sedamdeset posto veći promet . Na Internetu prednosti oglašavanja višestruko povoljnija je cijena nego u svim drugim oblicima oglašavanja mjerenje web oglašavanja učinkovitosti je jednostavno jer su Vam dostupni konkretni statistički podaci vezani uz broj posjeta bolju postižete iskorištenost marketing analytics oglašavajući na stranicama čiji sadržaj je interesno vezan uz vašu ciljanu tržišnu skupinu 24 .

Nema komentara:

Objavi komentar